יום שבת, 20 באפריל 2013

הדם הנלוז שלי בקהילת ק"ק ישראל. המשך יומן.


שני דברים גיליתי שאני לא רק גוי ולכן מותר לצה"ל להרוג אותי גם ללא משפט, אלא נחות. בעצם שירותי בצה"ל בעת הקמת המדינה שכשעדיין הייתה מדינה ולא עדה דתית המיוסדת כמו בימי הנאצים, על דם טהור ודם שאינו טהור.
אחרי שלחמתי בתש"ח ונפצעתי הועברתי לאנייה פאן יורק להביא ניצולי שואה לארץ ישראל. באחת החופשות קראו לי למשרד בתל אביב שבו חייל צעיר נאלץ לגייס אותי שכן בעת המלחמה צה"ל רק הוקם. נשבעתי על תנ"ך להיות נאמן למולדתי. קיבלתי שבע לירות למפרע ושתיתי בהן לילה נהדר בקפה פילץ .
חלפו שנים. המדינה קמה. נפלה. עברה דירה מיצוב כוח יוהרה וגזענות ונהייתה לקהילה וממשלתה היא וועד קהילה וצבאה לומד להריח דמים.  כיוון שאני סובל עכשיו מסרטן דם עם סיכויי קטן להחלים אזי הדם הזה לדעת מפקדת הצבא אינו שלי עוד. הוא שייך לקהילה שלא רוצה אותי בה.
נולדתי לאם ואב יהודים בארץ ישראל. אך כיוון שחדלתי (לפי חוק)  להיות שייך לדת היהודית ותחת זאת להיות בן הלאום היהודי (גם כן לפי חוק)  אני בשום מקום. קודם לכן כאשר עוד התקיימה מדינת ישראל אשתי הלא יהודייה ואי לכך בנותיי ואחרי כן נכדי המתוק היו רוב גוי בביתי. לא פחדתי. עכשיו כולנו בסירה אחת:  לא יהודים לפי הדת כיוון שגם נכדי אינו נחשב יהודי לפי דת.
הקהילה היהודית שכבשה את ישראל שהיה עם כל ימות התנ"ך (שלושה יהודים נזכרים בתנ"ך) רוצה אותנו בחוץ. רוצה שנשים יהודרו. שהציונות שבין כה וכה נסתיימה בשנים האחרונות ואשר בגין היותה תנועת שחרור לאומי שבה אני כן חי, אף כי גלמוד- בא סבי לארץ ישראל ב 1910.
והנה הגענו לשורש הבעיה. כבר לא רק גויים שמותר ליהודי טוב להרוג אותי כגוי ולא רק שאתה למד מספרי הקהילה למי מותר לדפוק מזוזות, האם בהיותי בן לאם יהודייה אני זקוק למזוזה לי או לכלבי או לאשתי המהודרת מכל מצב שבו היא שותפה למשהו לבד מתן מתנות לטייקונים אז מי אני?
צהל מינה וועדה. רבנים חשבו ותהו ולמדו את כל מה שהיה כתוב על מקצצי בקציעות בירכתי האוקיינוס היהודי הגדול שיש והיו בו פעם גם חסד, בינה, חמלה, דרך ארץ ולא להשליך על חיילים צעירים הנקראים אצל הגבעות "נאצים" , לא לתת להם ללחום במדינה זבה כמו אצל הנאצים שמה שקובע הוא טוהר הדם .
יום יבוא, יתאחר, אבל יבוא וצמרת צה"ל תועמד לדין על זיוף מגילת העצמאות, על ההפליה המגדרית, על יד קשה נגד ילדים פלשתיניים, על הלכות גויים וכהנחת עבודה האפשרות או שמא חוק המתיר ומעודד הרג כל מי שאינו דומה לך.
היום הזה יבוא . אנחנו עם ישראל. היינו פה לפני כולם. לא תיתכן ישראל נאצית בעוד זכורים לנו הימים שהיו, אבל לא רק חגורות ביטחון יועמדו, לא רק וועדות חקירה, לרמטכ"ל לשר הביטחון ולאחרים, אלא נביא מהאוויר הגדול את ישעיהו ואת ירמיהו –ג'רמיה  בעברית חדשה- נביא את רוח ישראל סבא שמעולם לא הייתה למשיסה כזאת.
את סמל מלחמתי בהקמת המדינה שלחתי למשרד הביטחון לפני שנים  את המדינה שהכרתי אינני יכול להחזיר כי אין קונה. אוי למדינה שנהייתה וועדה קהילה שדוף כואב, גזעני, שתבוא נגדו אישה גדולה בשם דבורה הנביאה , כן, נביא גם אותה, מנהיגה, שרת צבאות, גיבורה שתובל אל התורן ותפתח  פה לשיר את השירה הנישגבת ביותר בתנ"ך ויבואו רבני המטכ"ל וינסו לצעוק לה שקול באישה ערווה ותפתח את פיה ואש גדולה תצא מלועה ולא יקום ולא יהיה כאן מחנה ריכוז לקהילה כובשת לעם שהייתה לו פעם דבורה הנביאה.   

2 תגובות:

  1. יורם יקר
    אצל הרבה אנשים יהדותך אינה מוטלת בספק...
    יתרה מכך אתה יהודי אמית הרבה יותר מכול אותם מוצצי כספים שהתקשורת מכנה חרדים
    הם חרדים רק שהכספים יפסיקו להגיע.
    יום טוב
    בריאות ואושר

    השבמחק
  2. שלום יורם. אנחנו איתך ובעדך. אני סבור שגדלה לנו לפתע בישראל יהדות עסקנית הקופאת על שמריה ועוסקת בעבודת אלילים וטקסים פגניים הנוגדים את רוח היהדות המתקדמת והליברלית של אבותינו.

    השבמחק