יום שני, 4 במרץ 2013


לפידבנט


לפיד ובנט הם סתירה. בעיקר יחד עם ביבי. בנט הוא חלון ראווה של מתנחלים. רבניו מחכים לבאות. לפי בוחריו לפיד הוא צעיר שיציל אותנו מהקיצוניים. אבל לפיד גם בהיותו ימני לייט לא יוכל לעמוד מול הרבנים שלא יתנו לשום ממשלה לפנות מתנחלים. לפיד אמור היה להיות הציר הליברלי. הוא לא יוכל אלא אם כן יחפוץ- חרף בושה גדולה - לחיות עם כבישים ליהודים בלבד. אביו היה בשואה. הפנטיות הפשיסטית של המתנחלים בני העוולה שלפיה מכים פלשתינים, מתעללים בהם, מוחקים את כרמיהם, מייצרים שנאה גדולה אף יותר באירופה ואמריקה,  פנטיות כזאת תגרום לו רק בושה. 
בנט לא יוכל לעשות פחות מלהיות מייצג של גביר ואבירי אשפת ישראל שגדלו כעיוורים בבושת היהדות החדשה הנבנית בארץ האבות. בנט קיצוני. הוא לא בא כדי להסתפק בפשרות. הוא בא כדי לעשות מעשה. אלה שגזרו דין מוות על רבין הם העפר עליו הוא דורך. הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו? האם רוני סומק מרשימת יש עתיד יוכל לחיות בעתיד פשיסטי? 
זהו קוץ ואליה בו. זוהי חתונה מעוררת חרדה. הלוא לפיד יהיה תמיד נגרר אחרי ביבי ברשימה שבה מבחינה פוליטית בנט וביבי אינם רחוקים זה מזה בדיעותיהם ומעשיהם. 
איך יוכלו לפינדבנט לבוא בפני בוחרי לפיד ולומר שככה נגזר עלינו. שבתי המשפח בישראל ימשיכו לפעול עם דמוקרטיה ליהודים בלבד ?  המשטרה הסולחת לכל אנשיו של בנט בשטחים והצבא המתיר למתנחלים לכנות את חייליו נאצים ואין עוררין, אין רב, אין שר ביטחון, אין רמטכל שיעשה משהו בנידון? 
לאיזו ממשלה חותר לפיד? הלוא בנט וביבי מייצגים את הדרך של המדינה הזאת שאיבדה את דרכה, שמובילה אותנו לתהום ומי יהיה אחראי? לפיד? 
הידידים הרבים שלי שהצביעו לפיד לא עשו כך בשביל המתנחלים והרבנים הקיצוניים הם הצביעו לפיד יען כי סימל עבורם אפשרות לחיות כאן ללא הסתות. לבוא חשבון עם כל העיוותים. כל הגועל הנעשה ברחבי ארצו של בנט בשטחים? 
זאת תהיה ממשלה רעה. ניאלץ  להאבק נגדה. איך?  הרי כולנו עייפים. הזקנים בטח. אין תקומה לזקנים בארץ הזאת והם לחמו על הקמת מדינה שבזה להם. אז מי יעשה משהו נגד ממשלה של ימין קיצוני ונער השעשועים של הליברלים הישראליים, הצעירים? 
יקירי לפיד, אך תבזה את בוחריך. הם לא יסלחו לך על ברית ביבילפידבנט , זאת תהיה ממשלה לדיראון, די לנו במה שעשה לנו נתניהו לבדו כשניסה להפיל נשיא של הידידה היחידה שיש לנו. הרי ממשלה של   שלושתיכם יחד תפיל עליך, ורק עליך כי ביבי ובנט אינם צריכים לוותר על שום דבר, ואתה תיאלץ לוותר, תיאלץ להיות הכופר בדין עצמו ובוחריך שהם מלח הארץ הזאת, אז עצור רגע, חשוב, אל תיפול כדי להפיל אותנו לבנטיידה המסוכנת. המצב לא יהיה טוב יותר בעולם   ובאיזור הזה , אז מה תהיה שר חוץ של מדינה שבונה כאן אפרטהייד ?חשוב על אביך. היה ימני אבל ליברל. הוא לא היה מוכן לכהן בממשלת אפרטהייד יהודית שבאה לארץ הזאת כדי להצילנו מהגועל בו התעללו בנו. להתעלל בחזרה? להיות חושך לגויים?   

2 תגובות:

  1. לא נכון.לפיד ובנט חד הם. יקחו כסף מדל ואביון, מזקן וחולה, מאלמנה ויתום, ויבנו עוד ועוד התנחלויות, כי זה הבסיס החברתי של הממשלה הזאת, בה הסמכות ללפיד ובנט, והאחריות לביבי.

    השבמחק
    תשובות
    1. יורם היקר, אתה נוגע ללב בכנות ובאומץ שלך. אלה יישארו שלך גם בעת לכתך ואחריה. שמורה לך פינה חמה ואוהבת בלבבות רבים.

      מחק